söndag 16 december 2012

Snart JULLOV!

Oj oj oj, det var ganska länge sedan jag gjorde ett inlägg...
Hehehe, förlåt :D

Aja, som sagt om tre dagar så börjar jullovet och jag har en massa saker planerade;
Jullovet börjar med att jag åker till New York City!
Där stannar jag i några dagar med min kompis Ysabel och upplever stora staden under juletid! Sedan åker jag tillbaka igen till den lilla staden Easton. Efter några dagar i Easton så fortsätter jag och min värdfamilj till CANADA!
Där ska vi åka skidor och bara leva livet innan vi återvänder till skolan... 

ÅÅh, jag kan knappt vänta - det ska bli så sjukt roligt!
Kommer dock sakna min kära familj men de kommer i januari och hälsar på, så jag kommer nog överleva.

AAAh, nu måste jag gå. 
Har en massa skolarbete som måste fixas innan jul (tex en uppsats om Shakespeare's Hamlet! - väldigt svårt kan jag säga...)
Aja, nu är det dags för Christmas Carols, ska sjunga i kören - hoppas det går bra.
Önska mig lycka till - KRAM!

Här kommer lite blande bilder :D
Gick på en college basketmatch - riktigt coolt!

SNART ÄR DET JUL!

Jag & min fina Ysabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar